Hoe maak je een trouwfotoshoot?

 Free Gratis stockfoto met apparaatje, bakstenen muur, beige jas Stock Photo

Het gaat nu om perfectie! imperfectie is het mysterie dat al zoveel jaren aangenaam is. Ik heb jarenlange ervaring en kennis om met u te delen.

Ik heb gestudeerd onder enkele van de beste instructeurs van de fotoschool en ben goed gesponsord door de beste bedrijven die er zijn. Ik heb veel workshops en kunstgalerijen in mijn stad en elders gevolgd, en ben ook op verschillende tijdstippen van de dag en in verschillende seizoenen op de opnamelocaties geweest. Elke emotie die ik zie is perfect vastgelegd. Er is niets beter dan te dromen en het perfecte shot te visualiseren. Het was een geweldige ervaring en ik ben blij dat ik je op deze manier van dienst heb kunnen zijn.

Je moet de klant de toon en de uitdrukking van de foto laten dicteren. Denk altijd aan het soort emotie waarnaar ze op zoek zijn. Er is veel werk te doen voor een bruid voor haar trouwdag. Ze is misschien stil en teruggetrokken, maar dat is slechts één kant van de medaille. Stel je voor wat er zou gebeuren als de bruidegom zijn trouwfoto's bij zonsopgang of om 16.00 uur in de middag zou maken. Dit zijn beide mogelijkheden, en elk zou op zijn eigen manier opwindend zijn.

De dag van de shoot is aangebroken en de klant is bezorgd over het resultaat van de foto's. Jij daarentegen bent gewoon blij dat je de kans krijgt om te werken. Je hebt je inzet voor het project gegeven..*

En nu ben je klaar voor succes!

De volgende tips kunnen je helpen als je een aanstaande huwelijksfotoshoot hebt.

* Mijn absolute favoriet is het maken van de "voor" foto. Dit is zo'n geweldige manier om gedenkwaardige afbeeldingen te maken.

* Denk er altijd aan om de camera groter te maken. Of u nu zelf foto's maakt in uw studio of een camera huurt bij het warenhuis, u moet weten waar u aan begint. Verwacht wat postproductiewerk aan je foto's te doen. Of het nu gaat om het instellen van de verlichting of het testen van de focus, je wordt betrokken bij alle aspecten van het eindproduct. Kennis van hoe dingen werken, zal uw werk gemakkelijker of veeleisender maken.

* Maak je eigen visitekaartje. Het hoeft niet professioneel te zijn, maar het moet uw naam, ervaring en contactgegevens bevatten. Ik raad ook aan om zowel een Task Company-naamkaartje als een e-mailadres te krijgen. Het gebruik van iets als Yahoo Oreticia voor e-mailadressen is acceptabel. Het is uw beste marketingtool en u kunt er zo snel mogelijk mee aan de slag.

* Wees voorbereid met een mooie offerte nadat je de shoot hebt gedaan. Ik vraag mijn cliënt altijd om na te denken over wat ze op de kaart willen zien. Als je veel voorbereidend werk hebt gedaan, zoals de metingen hierboven, kun je ze gewoon vertellen hun trouwdagcentrum te bellen en een afspraak te maken om langs te komen, zodat je ze de kaarten kunt laten zien. Door dit te doen, heeft u al een ander artikel aan uw winkelwagentje toegevoegd en wordt u hiervoor extra betaald.

* Wees altijd respectvol voor de wensen van uw klant. Kwaliteitstijd is de sleutel, en als u geen make-up en andere materialen gebruikt, kunt u die krijgen. Onthoud dat het uiteindelijk de bruiloft van de klant is, niet die van jou.

Ik kan dit niet genoeg benadrukken: weet wat je doet en doe het met kwaliteitsapparatuur. Je zult versteld staan ​​van wat er zal gebeuren en hoe bekwaam je zult worden. Door te investeren in een kwaliteitsfotograaf, krijgt u beelden die u de rest van uw leven zult onthouden.   Newborn shoot Eindhoven

* Wees vriendelijk en beleefd. Focus op de fotografie, niet op de fotograaf.

* Probeer uw cliënt niet voor te lezen om de foto te maken. Zij hebben hun wensen van tevoren al kenbaar gemaakt!

* Verzeker uw klant dat het budget geen esthetische elementen zal dekken. Feeënvleugels, een vloeiende tutu of een kroon vallen bijvoorbeeld misschien niet binnen hun budget.

* Huur geen fotograaf van beroemdheden in! Dit type fotografen kun je het beste overlaten aan personen die bekend staan ​​om hun beroemdheidskwaliteiten en aan degenen die in het verleden met hen hebben samengewerkt.

* Als je beroemde vrienden hebt (zoals locaties -manager, locaties of anderszins, fotografen Southwest Airlines of RichardEngstrom, zorgen fotografen er over het algemeen voor dat hun klantenlijst deze personen bevat, zodat je de beste referenties kunt selecteren). Als deze personen op het hek zitten (Hackensack, New York, wie dan ook?), is het misschien het beste om ze gewoon te vragen of het mogelijk is dat ze als referentie worden toegevoegd.

Engstrom is een fotograaf, dus hij blogt (www.weddingphotogrpa.com) en (www.theweddingportfolio.com) om mensen een plek te bieden om samen te komen om te netwerken en banen, locaties en middelen voor hun familie en vrienden te vinden.