Hoe maak je een aftermovie

Aftermovie

 

Na de gebeurtenis: waar en hoe?

Video aftermovie heeft drie belangrijke toepassingen:

Passieve advertenties – inhoud die in de toekomst online zal verschijnen, bestaat nog niet. In dit geval kan een event pre-roll of aftermovie in de video worden geplaatst, samen met een tekst die de inhoud uitlegt.

– inhoud die in de toekomst online zal verschijnen, nog niet bestaat. In dat geval kan een event pre-roll of aftermovie in de video worden geplaatst, samen met een tekst die de inhoud uitlegt. Content die automatisch op de markt wordt gebracht – videotypes zijn onder meer MRT’s, Facebook Live en Vkontakte. Tijdens de post-event, kunnen deze formaten worden gekocht met behulp van een aanpak zoals pay per view. Echter, er zijn een aantal platforms, die het standpunt innemen dat “u kunt campagne voeren op basis van marketing behoeften die ons zal presenteren op het juiste moment”.

– videotypes zijn onder meer MRT’s, Facebook Live, en Vkontakte. Tijdens de post-event, kunnen deze formaten worden gekocht met behulp van een aanpak als pay-per-view. Echter, er zijn een aantal platforms, die het standpunt innemen dat “u kunt campagne voeren op basis van marketing behoeften die ons zal presenteren op het juiste moment”. Posts die evenementen adverteren voor een specifiek publiek – dit kan waar zijn als uw evenement duizenden deelnemers heeft, maar als dat niet het geval is, is het goed om uw evenement indirect te kunnen promoten door gebruik te maken van een aftermovie.

Efficiënt gebruik van praktijken en middelen

Maak optimaal gebruik van de middelen en de tijd die u ter beschikking staan, binnen uw plannen.

Memeing video

Het maken van een aftermovie is meestal een open proces. Op zijn minst moet u een beeld van een vergadering of evenement klaar hebben.

Gebruik je verbeelding om deze beelden te ontwikkelen en denk na over je inhoud. Werk met duidelijke beelden die een script hebben van gebeurtenissen, onderwerpen en het script.

Probeer eerst een aftermovie van uw conferentie te maken, en schrijf het op. Een voorproefje van wat er gaat volgen. Het maken van een kladje kan u helpen om de opdracht van de voorfilm in te perken. U kunt productiever zijn als u alle deeltaken markeert die moeten worden voltooid in de voorfilm. Hou er rekening mee dat het maken van een pic-tour niet in de pre-test is opgenomen.

Praktisch voorbeeld van hoe je een aftermovie maakt

U kunt beginnen met een aftermovie met een samenvatting van conferenties die u hebt bijgewoond (dit lijkt de populairste methode te zijn).

Video aftermovie

De tijdlijn van de oefening is gebaseerd op de inhoud van de toespraak, het soort begroeting, en de soorten gastheren en -vrouwen. Als u besluit om een aftermovie te maken van

is het noodzakelijk dat u een link geeft naar het artikel waarop u het gedeeld hebt, zodat gebruikers er in kunnen duiken. Het is ook essentieel om de voor-video te delen waarin gedetailleerd wordt aangegeven welke conferenties u hebt bezocht. Het is ook belangrijk om de slogan van uw evenement te delen waar we onze diensten Dedentes confiscares promoten

Dus – follow-up door het uploaden van de vergadering video en video middelen voor de volgende dagen – zij het zowel webchats of YouTube-video’s

Een korte interacties kunnen nuttige inhoud opbouwen. Deel ze online om een klaar-landschap voor uw publiek te creëren.

Dit voorbeeld toont een video waarin een presentatie wordt gegeven van de TV-dienst van MaxON, die extra toegang biedt tot een aantal TV-streamingkanalen en -diensten. Dit is ook een eenmalige verkenning van de introductie van een nieuw product dat net is gelanceerd.

Zoals dit: Zoals laden…

Lees meer: 

Video production

Music video production